The hidden data-driven truth about customer loyalty: What really keeps customers coming back?

Keynote

Keynote

tirsdag kl. 09:00 - 09:45

Språk: Engelsk

  • The Loyalty Illusion: Why many "loyal" customers aren’t actually loyal
  • Loyalty vs. Habit vs. Convenience: What truly drives repeated purchases?
  • The Transparency Effect: Why trust & ethics are the next big loyalty drivers?
  • Why Big Brand Loyalty Tactics Don’t Always Work for Smaller Companies – and what to do instead?

H&M is the second-largest international clothing retailer. H&M was founded by Erling Persson in 1947 under the name Hennes. Concept stores including COS, Weekday, Monki, Other Stories, Cheap Monday and Arket. H&M is ranked as the twenty-first most-valuable brand in the world.

Foredragsholder

Dominik Olejko

Head of Insights & Analytics, H&M East Europe

Dominik er en europeisk stjerne i den dynamiske verdenen av salg, kundeopplevelse, kundeinnsikt, CRM og lojalitetsprogrammer. Før han kom til H&M, hadde han flere stillinger i IKEA, senest som Country Head of Customer Experience

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!