Om Dialogkonferansen

Dialogkonferansen er Nordens største arena innen CRM, CX og digital markedsføring - og den morsomste! Her kan du som CMO, markedsfører eller CRM-spesialist få praktiske tips, bygge nettverk med andre i bransjen, og ta med deg ny inspirasjon hjem.

Kjøp billetter

What makes your customer tick

Hva får kundene dine til å klikke, handle, bli lojale - og til og med anbefale deg videre? Årets tema, What makes your customer tick, handler om å forstå kundenes handlingsmønster, og hvordan de tenker og tar valg. Vi tar et dypdykk i de faktorene som skaper engasjement, lojalitet og ekte tilknytning til bedriften din.

Se fagprogrammet

Alt er inkludert i billetten

All-inclusive konferanse - går det an? Ja, det gjør det! Billetten din inkluderer et fagprogram i verdensklasse, alle måltider, et sosialt program uten sidestykke med båttur i solnedgang, kostymefest og middager. I tillegg får du overnatting i idylliske omgivelser som gjør konferansen til en miniferie!

Se det sosiale programmet

"Opplevelsene, samtalene og innsiktene har virkelig inspirert meg. En unik mulighet til å utvide horisontene innen markedsføring og lære fra noen av bransjens beste!"

Nina Strand, innholdprodusent, Aneo

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!