Om Konferansen
__Dialogkonferansen, 8.–11. september 2024 __
Dialogkonferansen er Nordens største og viktigste arena innen CRM, AI, personalisering og digital markedsføring. Og den morsomste!
Konferansen har et fagprogram i øverste verdensklasse, med 60 foredrag og åtte workshops. Årets hovedtema er AI for markedsføring, og personalisering. I tillegg dekker vi kundereiser, lojalitetsprogram og datadreven kommunikasjon.
Alt er inkludert i billettprisen; fagprogrammet, hotell, måltider med og uten alkohol. Og et fantastisk sosialt program med båtturer, DJ, kostymeball, buffet på terrassen i solnedgangen, allsang- og dansestemning.
Dialogkonferansen har ny prisstruktur i år. Jo lenger du venter, jo høyere pris. Så meld deg på nå!
Årets hovedtemaer er AI for markedsføring og personalisering
Dialogkonferansens to hovedtema er AI for markedsføring - og personalisering. AI-foredragene går på dypet og vil gi deg masse verdifull kompetanse. Du vil øke din egenverdi og sette deg i stand til å gjøre en bedre jobb! Personaliseringsforedragene handler selvfølgelig om den innsiktsbaserte og analytiske varianten. Alle streber mot dyp personalisering. Få lykkes. Dialogkonferansen viser hvordan – gjennom flere titalls superrelevante caser fra åtte land! I tillegg har konferansen fokus på kundereiser, relevante kundeopplevelser og datadreven kommunikasjon.
Få med deg 60 foredrag og åtte workshops fra spesielt utvalgte eksperter innen markedsføring fra hele verden. De vil garantert fylle hodet ditt med gode caser, nye teknikker og inspirasjon.
Andre spennende temaer vi dekker på Dialogkonferansen er: digitale strategier, bruk av ny teknologi, martech, innhold, sosiale medier, lojalitetsprogram som funker, hvordan rive siloene og bygge tverrfaglige team og merkevarebygging.
Etter at du har deltatt på Dialogkonferansen kan du legge lista mye høyere. Vi lover deg rett og slett påfyll i verdensklasse. Bas Kommunikasjon, som er størst i Norge på personalisert kommunikasjon, har arrangert Dialogkonferansen siden 1997.
Programmet for 2024 er annerledes
Har du vært på Dialogkonferansen tidligere? Det er store endringer. Vi henter inn "digital native", fremadstormende, unge foredragsholdere som jobber i verdenskjente merkevarer i dag – og ikke for 20 år siden.
I 2024 har vi invitert inn flere unge rebeller som foredragsholdere. De som går sine egne veier og ofte tenker nytt og revolusjonerende.
Vi har håndplukket mange, mange som skal snakke om AI for marketing. De går på dypet, grunnkurset i prompting er vi ferdige med. Vi garanterer at du reiser hjem med nok faglige nyheter til at det varer fram til Dialogkonferansen 2025!
Gi disse argumentene til sjefen din
"I have attended for two years and it’s absolutely the best conference within loyalty in the Nordics" Pernilla Persson, Head of CRM, Ikano Bank
Du lærer av de beste, de som er mest relevant for deg å lære fra. 90 % av de som står på scenen under Dialogkonferansen er sånne som deg, bare at de har kommet mye lenger – og allerede løst de utfordringene du har. Over 50 foredragsholdere som jobber med CX/CRM/digital/personalisert markedsføring. De jobber i bransjer som bank, finans, telekom, retail, underholdning, reiseliv, ehandel, dagligvare, bil, energi, spill, media, osv. Du vil ofte lære like mye av å lytte til en i en annen bransje.
Hver dag, hele dagen, vil du kunne få med deg foredrag som gir deg konkrete innspill, tips, caser, verktøy, løsninger, kampanjer, strategier, teknikker og prosesser du kan ta med deg rett hjem og bruke i din virkelighet. Hvert år får vi masse tilbakemeldinger fra deltagerne på hvor ekstremt høy nytteverdi konferansen gir.
Dialogkonferansen har i tillegg et eget workshopprogram, som går over tre dager. Her går du virkelig på dypet og plukker opp kunnskap, innsikt og kompetanse du kan snu rundt for å øke din ROI.
Dialogkonferansen er bransjens hovedarena for nettverksbygging og bli kjent med andre med samme jobb som deg. Du vil bygge et unikt og utrolig verdifullt nettverk. Du treffer folk du kan sparre og diskutere med og lære fra – både under konferansen og lenge etterpå.
Dialogkonferansen er en all inclusive konferanse som dekker hele fagprogrammet, alle måltider og drikke med/uten alkohol, og alle sosiale aktiviteter til sent på kveld.
Flere bedrifter sender hele CRM/markedsavdelingen på Dialogkonferansen. Og får ofte en grupperabatt. Vi holder av et gratis møterom - avdelingen kan legge markedsmøtet til Dialogkonferansen. Mange benytter anledningen og bruker Dialogkonferansen som arena for å planlegge kommende år, lære og diskutere med likesinnede! Genialt, synes vi!
Kjære sjef. La meg gå på Dialogkonferansen. Enda bedre: Bli med selv!