Om Dialogkonferansen
Dialogkonferansen er Nordens største arena innen CRM, CX og digital markedsføring - og den morsomste! Her kan du som CMO, markedsfører eller CRM-spesialist få praktiske tips, bygge nettverk med andre i bransjen, og ta med deg ny inspirasjon hjem.
Kjøp billetterWhat makes your customer tick
Hva får kundene dine til å klikke, handle, bli lojale - og til og med anbefale deg videre? Årets tema, What makes your customer tick, handler om å forstå kundenes handlingsmønster, og hvordan de tenker og tar valg. Vi tar et dypdykk i de faktorene som skaper engasjement, lojalitet og ekte tilknytning til bedriften din.
Alt er inkludert i billetten
All-inclusive konferanse - går det an? Ja, det gjør det! Billetten din inkluderer et fagprogram i verdensklasse, alle måltider, et sosialt program uten sidestykke med båttur i solnedgang, kostymefest og middager. I tillegg får du overnatting i idylliske omgivelser som gjør konferansen til en miniferie!
"Opplevelsene, samtalene og innsiktene har virkelig inspirert meg. En unik mulighet til å utvide horisontene innen markedsføring og lære fra noen av bransjens beste!"
Nina Strand, innholdprodusent, Aneo