What makes
your customer tick.buy

Dialogkonferansen er Nordens største konferanse innen CRM, CX og digital markedsføring.

7.-9. september 2025 på Strømstad Spa

Billetter

Er dere tre eller flere? Da får dere grupperabatt på 2000 kroner per billett! Bruk rabattkoden GRUPPE ved påmelding.

Mest populær

Billett 3 dager

17 500 kr

  • Over 30 foredrag/workshops
  • Hotell alle dagene
  • Alle måltider, inkl drikke (frokost, lunsj, middag)
  • Sosialt program/underholdning
  • Båttur og buffetmiddag
  • Transport til/fra Strømstad fra Oslo og København
  • Barbecuemiddag
  • 1,5 time rådgivning med en ekspert
  • Workshop søndag
Kjøp billetter

Billett 2 dager

14 500 kr

  • Over 30 foredrag/workshops
  • Hotell alle dagene
  • Alle måltider, inkl drikke (frokost, lunsj, middag)
  • Sosialt program/underholdning
  • Båttur og buffetmiddag
  • Transport til/fra Strømstad fra Oslo og København
  • Barbecuemiddag
  • 1,5 time rådgivning med en ekspert
  • Workshop søndag
Kjøp billetter

Lær av de beste og bygg nettverk

Dialogkonferansen er stedet for deg som vil lære av de beste, få innsikt i det nyeste innen CRM, CX og digital markedsføring, og bygge nettverk i en fantastisk setting på Strömstad Spa.

What makes your customer tick

Årets tema er "What makes your customer tick", og gjennom hele konferansen vil vi gå i dybden på hva som utløser blant annet kundelojalitet, klikk, konverteringer og engasjement.

Dialogkonferansen er stedet for faglig påfyll, nettverksbygging og uforglemmelige opplevelser - alt inkludert!

0

Dager

0+

Foredragsholdere

0+

Deltagere

"We’re leaving Dialogkonferansen after three impactful days filled with incredible insights, inspiration and meaningful interactions with our partners, clients and peers. Already looking forward to next year’s conference."

Agillic, a repeat Gold Sponsor

"Opplevelsene, samtalene og innsiktene har virkelig inspirert meg. En unik mulighet til å utvide horisontene innen markedsføring og lære fra noen av bransjens beste!"

Nina Strand, innholdprodusent, Aneo

"Beautiful venues, great topics, and a lot of really bright and fun people who I enjoyed spending time with."

Raj Sivasubramanian, customer experience leader, Airbnb

"Lærerikt, sosialt, inspirerende og gøy - som alltid!"

Miriam Gade Nicolaisen, director customer experience, Volvo Car Norway

"FANTASTISK konferanse. Tredje gang jeg deltar og like fornøyd hver gang."

Anne Sofie Stumo, Senior Adviser, Winorg

"Trolig den beste konferansen jeg har vært på noensinne."

Mattias Andersson, Tidl. Head of CRM Analytics, SAS - Scandinavian Airlines

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!