Slik når DNB unge boligkjøpere
Brands & Experts
mandag kl. 10:00 - 10:30
Språk: Norsk
En innsiktsdrevet reise fra første klikk til boliglån som har høstet 2 gull i Martech Awards.
Lær hvordan DNB gjennomfører kampanjer med lange kjøpsreiser, på tvers av egne og eksterne kanaler, basert på innsikt om kundene!
Hvordan tenker DNB rundt:
- Kanalers forskjellige roller
- Å koordinere aktiviteter og flyt av trafikk gjennom trakten
- Å møte de samme kundene i ulike kanaler.
- Måle og optimalisere kampanjen
Klarer vi lage så effektive kampanjer at de må stoppes på grunn av kapasitet i kundesenteret?
Om DNB
DNB er Norges største bank, som ved flere anledninger er kåret til Norges beste markedsavdeling.
Foredragsholdere
Harald Hegglund
Head of CXM, DNB
Harald har over 18 års erfaring innen markedsføring, primært digitalt og fra byråsiden, og de siste syv årene i DNB. Der har han hatt flere roller, og de siste fire årene har han vært Fagansvarlig for CXM. Rollen innebærer ansvar for kommunikasjon i kanaler som e-post, SMS samt personalisering av apper og nettsider – og å se dette i sammenheng med øvrige kanaler. Han jobber også tett med DNBs Martech-rigg for å sikre at banken har og utvikler de løsningene som trengs for å nå målene. Harald jobber på tvers av vekstteamene i markedsavdelingen og har vært involvert i større kampanjer som Hun investerer, Din økonomiske rådgiver og DNB Ung.
Eivind Bodding
Head of Performance, DNB
Eivind har 10 års erfaring med markedsføring, tidligere fra byråsiden hvor han har jobbet med mange ulike bedrifter og spesielt nettbutikker. Nå jobber han i markedsavdelingen i DNB, innenfor Digitalt salg og har ansvaret for gjengen som jobber med betalte medier og performance marketing. I DNB har Eivind hatt ansvaret for mediekjøp og mediestrategi i eksterne kanaler, og vært involvert på større kampanjer som Huninvesterer, Din økonomiske rådgiver og DNB UNG. Eivind har også vært delskaper av podcasten Markedsføringspodden med over 200 episoder om markedsføring.

