Når kundene alltid gir 5 av 5, er det på tide å stille bedre spørsmål
Cases
mandag kl. 09:40 - 10:10
Språk: Norsk
Alle elsker toppscore – helt til du innser at de ikke gir deg svarene du trenger. Gjensidige testet en løsning for å måle kvalitet i skadereisen og fikk 85 % toppscore. Flott? Ikke egentlig. I dette foredraget deler Nina Esp Bhogal hva vi oppdaget, og hvordan små justeringer i spørsmål og kommunikasjon kan gi helt nye innsikter – og en bedre kundeopplevelse.
Foredragsholder
Nina Esp Bhogal
Customer Experience Expert, Gjensidige
Nina brenner for å gjøre skadereisen trygg og enkel for kundene, i en situasjon som ofte er stressende og uforutsigbar. Hun jobber med å sikre at kommunikasjonen er tydelig, relevant og gir kundene kontroll, fra første melding om skade til saken er løst. For å få til dette samarbeider hun tett med utviklingsteam og skadebehandlere, slik at teknologi og menneskelig kontakt spiller på lag for å gi den beste kundeopplevelsen.
Om Gjensidige
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs, med virksomhet i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum. Konsernet har rundt 4 600 medarbeidere i seks land. I Norge tilbyr Gjensidige også pensjon og sparing, og gjennom Flyt og REDGO leveres mobilitetstjenester. Med mer enn 200 års historie kombinerer selskapet data og fagkompetanse for å skape trygghet og enkle kundeopplevelser i hele skadereisen.