Decoding Decisions: Brand, Brain & AI
Brands & Experts
mandag kl. 10:40 - 11:10
Språk: Engelsk
Finn ut hvordan nevrovitenskap og kunstig intelligens er i ferd med å endre måten merkevarer påvirker menneskers beslutninger på - ofte før vi er klar over det.
- En sterk merkevare gjør det enkelt for hjernen å velge.
- Nevrodata avslører menneskelige preferanser som folk ikke kan uttrykke selv.
- Kombinert med prediktiv AI kan nevrodata forutse menneskelig atferd med langt større presisjon enn tradisjonelle metoder.
Om Trigger Oslo
Trigger Oslo er et prisbelønt kreativt byrå som kombinerer strategi, historiefortelling og innovasjon for å skape kampanjer som beveger folk og gir reell effekt for merkevarer og samfunn.
Foredragsholder
Babak Behrad
Neuromarketer, Trigger Oslo
Babak Behrad er en prisbelønt strateg og ettertraktet foredragsholder med over 20 års erfaring fra kreative bransjer. Han har spesialisert seg på nevrovitenskap og atferdspsykologi innen markedsføring og strategi, og brenner for å avdekke hvorfor folk tenker, føler og velger som de gjør. Quote: Fremtiden tilhører dem som forstår mennesker - ikke bare kunstig intelligens.
