Kommunikasjon i motgang og medgang: Lærdommer fra tre av Nordens største merkevarer
Expert Level
mandag kl. 10:00 - 10:30
Språk: Norsk
God kommunikasjon skaper dialog. Øystein Schmidt, med erfaring fra Elkjøp, Danske Bank og SAS, deler innsikt om mediestrategi, krisehåndtering og merkevarebygging – og hvordan utfordringer kan snus til muligheter.
- Lær hvordan strategisk mediehåndtering kan snu negativ omtale til positiv oppmerksomhet..
- Få praktiske verktøy for å bygge en sterk merkevare gjennom proaktiv kommunikasjon.
- Hør innsikt og eksempler fra Øystein Schmidts erfaring med PR-kriser og mediehåndtering.
Om SAS Skandinavia
SAS Skandinavia er ledende flyselskap og forbinder regionen med verden. Med over 10.000 ansatte betjener selskapet 25 millioner passasjerer årlig og har et mål om netto nullutslipp innen 2050. Innovasjon og fremgang står sentralt.
Foredragsholder
Øystein Schmidt
Head of Media Relations, SAS Norge
Med over 12 års erfaring innen kommunikasjon og en bakgrunn i journalistikk, hjelper Øystein Schmidt merkevarer med å lykkes i mediebildet. Nå som Head of Media Relations i SAS Norge, rådgir han ledere, former strategier og styrker merkevarehistorier.
