Hvordan AI og maskinlæring setter fart på kundereisen
AI for Marketing Cases
tirsdag kl. 13:40 - 14:20
Språk: Norsk
Forstå hvordan Gjensidige jobber med data, analyse og kunstig intelligens for å forbedre kundedialog og kommunikasjon i alle deler av kundereisen.
Hør hva Gjensidige tenker om AI, hva de har fokus på, for å skape effektiv kundebetjening og fornøyde kunder. Lær hvordan data kan settes i system for å optimalisere både utgående og inngående kommunikasjon, og bidra med personalisere kundeopplevelser.
Alt tuftet på å implementere omni-kanal, trigger-baserte og automatiserte løsninger med maskinlæring og AI for kontinuerlig forbedring.
About Gjensidige
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap.
Foredragsholder
Erik Poppe
Head of Analytics and Data, Gjensidige
Erik Poppe har i mer enn 20 år arbeidet med data, analyse og tjenesteutvikling av analytiske løsninger. Hans spesialfelt er maskinlæring og AI brukt i markedsføring og kundekommunikasjon. Som konsulent har Erik erfaring fra en lang rekke bransjer, hovedsakelig rettet mot forbrukermarkedet. Han leder nå Analytics & Data i Gjensidige forsikring, Privat. Enheten koordinerer og automatiserer kommunikasjonsprosessene mot privatkundene.