AI for Marketing Cases
tirsdag kl. 13:40 - 14:20
Språk: Norsk
Forstå hvordan Gjensidige jobber med data, analyse og kunstig intelligens for å forbedre kundedialog og kommunikasjon i alle deler av kundereisen.
Hør hva Gjensidige tenker om AI, hva de har fokus på, for å skape effektiv kundebetjening og fornøyde kunder. Lær hvordan data kan settes i system for å optimalisere både utgående og inngående kommunikasjon, og bidra med personalisere kundeopplevelser.
Alt tuftet på å implementere omni-kanal, trigger-baserte og automatiserte løsninger med maskinlæring og AI for kontinuerlig forbedring.
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap.
Head of Analytics and Data, Gjensidige
Erik Poppe har i mer enn 20 år arbeidet med data, analyse og tjenesteutvikling av analytiske løsninger. Hans spesialfelt er maskinlæring og AI brukt i markedsføring og kundekommunikasjon. Som konsulent har Erik erfaring fra en lang rekke bransjer, hovedsakelig rettet mot forbrukermarkedet. Han leder nå Analytics & Data i Gjensidige forsikring, Privat. Enheten koordinerer og automatiserer kommunikasjonsprosessene mot privatkundene.