Hvordan AI og maskinlæring setter fart på kundereisen
AI for Marketing Cases
Tuesday 01:40 PM - 02:20 PM
Language: Norsk
Forstå hvordan Gjensidige jobber med alt fra utvikling av markedskonsepter, digitale tjenester, innholdsproduksjon til modellbygging, maskinlæring og målrettet, analytisk drevet kommunikasjon i alle deler av kundereisen.
Lær hvordan man kombinerer analytisk innsikt og utvikling av kommunikasjonsaktiviteter og bruker innsikt, data og analyser for å utvikle og optimalisere personaliserte kundeopplevelser i både utgående og inngående kommunikasjonskanaler
Alt tuftet på å implementere omni-kanal, trigger-baserte og automatiserte løsninger med maskinlæring og AI for kontinuerlig forbedring.
About Gjensidige
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap.
Speaker
Erik Poppe
Head of Analytics and Data, Gjensidige
Erik Poppe har i mer enn 20 år arbeidet med data, analyse og tjenesteutvikling av analytiske løsninger. Hans spesialfelt er maskinlæring og AI brukt i markedsføring og kundekommunikasjon. Som konsulent har Erik erfaring fra en lang rekke bransjer, hovedsakelig rettet mot forbrukermarkedet. Han leder nå Analytics & Data i Gjensidige forsikring, Privat. Enheten koordinerer og automatiserer kommunikasjonsprosessene mot privatkundene.