Din bedrift er ikke så kundeorientert som dere tror!

Brands & Experts

tirsdag kl. 10:40 - 11:10

Språk: Dansk

“Vi lever av kundene våre!”, “Kundetilfredshet er vår førsteprioritet!”, “Vi er kundeorienterte i alt vi gjør!”

Det mangler ikke på store ord når bedrifter snakker om kundene sine – men virkeligheten viser ofte et annet bilde.

Lederes oppfatning av hvor kundeorientert virksomheten er, stemmer for eksempel ofte (og i stor grad) ikke overens med hvordan frontlinjemedarbeiderne opplever hverdagen.

Det ligger derfor et stort, uforløst potensial i å erkjenne det faktiske (og ofte lavere) nivået av kundeorientering – og legge en konkret plan for å nå det ønskede målet.

I dette foredraget får du innsikt i:

  • De fire områdene du må ha kontroll på hos medarbeiderne dine: Willing, Skilled, Able & Aligned
  • Better to ask for forgiveness than permission – hvilket mandat har medarbeiderne dine til å løse problemer der og da?
  • Dokumentert effekt av profesjonell klagebehandling på kundelojalitet

Om Loyalty Group

Loyalty Group hjelper bedrifter med å styrke relasjonen til eksisterende kunder – med økt kundelojalitet og lønnsomhet som resultat. Siden 1992 har de gjennomført over 500 prosjekter i 45 land, basert på målrettet analyse og rådgivning. De har bred erfaring fra både B2C- og B2B-markedet.

Foredragsholder

Mikkel Korntved

CEO, Loyalty Group

Mikkel Korntved er CEO og senior partner i det danske konsulent- og analyseselskapet Loyalty Group.

Han er ekspert på kundesentrert forretningsutvikling, med over 30 års erfaring som rådgiver for mer enn 300 skandinaviske og internasjonale virksomheter i 89 markeder. Mikkel leder Loyalty Groups strategiske prosjekter globalt, med mål om å øke lønnsomheten gjennom verktøy som kundeinnsikt, ledelsesforankring, forretningsstruktur, prosessutvikling og medarbeidermotivasjon.

Blant hans nåværende og tidligere kunder finner vi internasjonale merkevarer som Air Greenland, Alfa Laval, Bertel O. Steen, BMW, Elkjøp, Eurocard, FLSmidth, Jumeirah Group, Mercedes, Nupo og Pindstrup.

Mikkel er en populær foredragsholder og underviser, kjent for sin pragmatiske stil og lune humor. Han bruker alltid konkrete, relevante caser og eksempler – og argumenterer overbevisende for hvorfor kundesentrering bør stå høyere på agendaen i næringslivet.

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!