Din virksomhed er ikke så kundeorienteret som I tror!
Brands & Experts
tirsdag kl. 10:40 - 11:10
Språk: Dansk
”Vi lever af vores kunder!”, ”Kundetilfredshed er vores førsteprioritet!”, ”Vi er kundeorienterede i alt hvad vi gør!”
Det skorter ikke på de flotte overskrifter, når mange virksomheder taler om deres kunder, men virkeligheden er ofte noget anderledes.
Ledelsens opfattelse af virksomhedens grad af kundeorientering er for eksempel ofte (meget) langt fra den virkelighed som frontlinjemedarbejderne oplever!
Der ligger dermed en stort uforløst potentiale i at erkende det virkelige (lavere) niveau af kundeorientering – og lave en plan for at nå det fremtidige mål.
I dette indlæg vil du høre om:
- De 4 centrale områder du skal have styr på hos dine medarbejdere: Willing, Skilled, Able & Aligned
- Hellere tilgivelse end tilladelse – Hvilket mandat har dine medarbejdere til at løse problemer her og nu?
- Dokumentation for loyalitetseffekten af en professionel klagebehandling
Om Loyalty Group
Loyalty Group hjælper virksomheder med at styrke relationen til deres eksisterende kunder med øget kundeloyalitet og indtjening som resultat. De har siden 1992 implementeret mere end 500 projekter i 45 lande på basis af målrettet analyse og rådgivning. Vores erfaring dækker bredt i brancher indenfor både B2C og B2B.
Foredragsholder
Mikkel Korntvedt
CEO, Loyalty Group
Mikkel Korntved is the CEO and Senior Partner of management consulting & research company Loyalty Group. He is an expert in customer centric business development and has more than 30 years of experience in advising +300 Scandinavian and international businesses working with Customer Centricity in 89 markets. Mikkel is responsible for the Loyalty Group’s strategic projects globally and the goal is always increased profitability using tools such as customer insight and understanding, top management involvement and commitment, business structure, process development and employee motivation.
Among Mikkel's current and previous customers you will find international brands including Air Greenland, Alfa Laval, Bertel O. Steen, BMW, Elkjøp, Eurocard, FLSmidth, Jumeirah Group, Mercedes, Nupo and Pindstrup. Mikkel is a popular key note speaker and teacher, with his pragmatic style and a smile. He always uses tangible, relevant cases and examples arguing to put the often overlooked Customer Centricity on the agenda of businesses.
