Masters of Personalization
Keynote
Tuesday 11:00 AM - 11:40 AM
Language: Danish
Sydbank bruker data til å levere digitale kundeløsninger og kundekommunikasjon som treffer og er relevant. De arbeider med en personalisert og kundeorienteret digital kommunikasjon, tuftet på data, automasjon og personlige kundeopplevelser på tvers av kanaler.
Sydbank er et strålende skoleeksempel på en bank som har gått fra festtaler og virkelig fått til reell og dyp personalisering. Gled deg til dette foredraget!
Sydbank A/S er en av Danmarks største fullservicebanker med hovedkontor i Aabenraa.
Afdelingschef Personaliseret Kommunikation, Sydbank
Nanna leverer “et smukt samspil mellem kommunikation, it og data” og leder et team som leverer digitale kundeopplevelser og kundekommunikasjon i øyehøyde som hun så treffende beskriver det.
Hun brenner for ledelse, kommunikasjon og å bygge bro mellom forretningsmuligheter og digitale løsninger.
KEYNOTE
Head of Marketing Omnichannel Strategy & CX, Nissan Motor Corporation
KEYNOTE
Director Digital Insight, OBOS
KEYNOTE
Customer Experience & Multichannel Manager, Novo Nordisk
KEYNOTE
CRM Manager & Produktägare Martech, Svenska Spel Sport & Casino
KEYNOTE
Head of Marketing Omnichannel Strategy & CX, Nissan Motor Corporation
KEYNOTE
Director Digital Insight, OBOS
KEYNOTE
Customer Experience & Multichannel Manager, Novo Nordisk
KEYNOTE
CRM Manager & Produktägare Martech, Svenska Spel Sport & Casino