Workshop: Social Media Mastery: Nailing the Execution for Maximum Impact
Workshop
tirsdag kl. 12:50 - 14:50
Språk: Engelsk
Translate insights into action with hands-on exercises, creating a personalized toolkit for social media success and excellence in execution
Don't miss this opportunity to sharpen your social media skills and elevate your digital marketing game.
Join digital marketing expert Nagehan for a dynamic exploration of Social Media Mastery. Nagehan will share insights into crafting compelling social media activations from content to performance optimization with a special focus on AI-powered opportunities. Roll up your sleeves to dive deep into the practical ways of succeeding in social media.
Key topics to be covered:
- Build the basics that you might be missing
- Social listening & consumer care
- Effective & personalized content
- Optimize performance
- Trends & AI-powered solutions
Om Danone
Danone er verdens største produsent av ferske meierivarer. Selskapet etablerte seg på det norske markedet med yogurtmerket Activa. Også produktet Danonino markedsføres i Norge, det ledende meierimerket for barn i verden og i løpet av tre år har selskapet tatt 7,5 % av markedet. Selskapet produserer også flaskevann av merket Evian.
Selskapet lager melkeproduktene som selges i Norge av melk fra EU. Denne melken er billigere enn norsk melk og produktene kan derfor konkurrere med norske melkeprodukter, selv om disse er beskyttet av toll.
Foredragsholder
Nagehan Zülal Beypazar Şad
Global Social & Digital Marketing Manager, Danone
Flere foredrag:
Social Media Mastery: Nailing the Execution for Maximum Impact
Nagehan Zülal Beypazar Şad, Global Social & Digital Marketing Manager, Danone
Les mer