Rikstotos reise mot mer personalisert kundekommunikasjon
Marketing Trends
mandag kl. 12:00 - 12:40
Språk: Norsk
Her får du muligheten til å høre hvordan Norsk Rikstoto jobber med marketing automation og CDP (Customer Data Platform), og de vil selv holde en «live» demo av hvordan de bruker dette til personalisering.
Om Norsk Rikstoto
Norsk Rikstoto skal, som en av to lovlige enerettsaktører i det norske pengespillmarkedet, først og fremst legge til rette for et ansvarlig spilltilbud på hest og forebygge negative konsekvenser av pengespill. Overskuddet som skapes, bidrar til å støtte hestehold, hestesport og hesteavl i Norge. I tillegg kommer viktige samfunnsbidrag som utdannelse innen hest, hestevelferd og bevaring av de norske hesterasene.
Foredragsholdere
Amanda Robertsen
Marketing Automation Manager, Norsk Rikstoto
Amanda Robertsen er Marketing Automation Manager i Norsk Rikstoto og opptatt av relevant kommunikasjon til riktig tid. Vi skaper spenning og underholdning i hverdagen og tilbyr hestespill i ansvarlige rammer. Nøkkelord i min arbeidshverdag er bygging av automatiserte flower og personalisert kommunikasjon, og ikke minst relevans for kundene våre. Er produkteier for våre martech-verktøy Agilic og Tealium.
Morten Tønnessen
Leder Marketing, Norsk Rikstoto
Morten har gjennom 22 år ledet ulike forretningsenheter i Norsk Rikstoto; fra arbeidet med å bygge opp Norsk Rikstotos digitale kanaler, analyse-/innsiktsarbeid og markedskommunikasjon, til personalisert kundekommunikasjon som er et viktig satsningsområde i dagens kommunikasjonsmiks.