Dette må du vite om forbrukers kjøpsreise, for å skape vekst!
Marketing Trends
mandag kl. 12:50 - 13:10
Språk: Norsk
Som forbrukere befinner vi oss alltid i en fase av kjøpsreisen, uansett produkt eller tjeneste. Mediebyrået Wavemaker har på verdensbasis over 1,5 millioner dybdeintervjuer på tvers av ulike bransjer og kategorier. Dette gir oss en unik forståelse av kjøpsreisen, som alle som jobber med markedsføring bør vite, for å skape vekst.
Om Wavemaker
Wavemaker er et av verdens største medie-, content- og techbyråer, og tilhører WPP-familien.
Foredragsholder
Mads Rikter-Svendsen
Chief Strategy Officer, Wavemaker
Mads Rikter-Svendsen er strategidirektør i Wavemaker. Han er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen BI, og har 25 års erfaring fra ulike operative stillinger i både mediebyrå og mediehus – og hos annonsører.