Dette må du vite om forbrukers kjøpsreise, for å skape vekst!

Marketing Trends

mandag kl. 12:50 - 13:10

Språk: Norsk

Som forbrukere befinner vi oss alltid i en fase av kjøpsreisen, uansett produkt eller tjeneste. Mediebyrået Wavemaker har på verdensbasis over 1,5 millioner dybdeintervjuer på tvers av ulike bransjer og kategorier. Dette gir oss en unik forståelse av kjøpsreisen, som alle som jobber med markedsføring bør vite, for å skape vekst.

Om Wavemaker

Wavemaker er et av verdens største medie-, content- og techbyråer, og tilhører WPP-familien.

Foredragsholder

Mads Rikter-Svendsen

Chief Strategy Officer, Wavemaker

Mads Rikter-Svendsen er strategidirektør i Wavemaker. Han er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen BI, og har 25 års erfaring fra ulike operative stillinger i både mediebyrå og mediehus – og hos annonsører.

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!