Fremtidens Vipps – mer enn bare betaling
AI, Rebels and Winners
tirsdag kl. 09:20 - 10:00
Språk: Norsk
I dag er det vanskelig for brukere å navigere i jungelen av butikker, tilbud og innhold.
Det ender ofte i enten fortvila brukere som ikke finner det de skal, og butikker som ikke forstår hvorfor 7 av 10 forlater nettbutikken sin uten å kjøpe noe. Dette vil vi løse, og i dette foredraget tar vi dere med under panseret på fremtidens Vipps.
- Vi vil vise deg fremtidens Vipps hvor bedrifter spiller en sentral rolle, men på brukerens premisser.
- Og vi har en spennende produktnyhet som dere blir de første til å se! Hint: produktet gir annonsører en unik mulighet til å nå nye kunder i aktiv kjøpsmodus
Om Vipps MobilePay
Vipps MobilePay er Nordens største digitale lommebok med over 400.000 butikker og 12 millioner brukere i Norge, Danmark og Finland. Laget i Norden – med kjærlighet for forenkling.
Foredragsholdere
Lars Istre
Head of Brand & Marketing, Vipps MobilePay
Lars er en anerkjent markedsfører med en imponerende karriere i bransjen. Han er markedssjef i Vipps, og har vunnet årets markedsfører i Norge. Med en solid fartstid i markedsføringsbransjen, inkludert roller som digital direktør i mediebyrå og rådgiver i reklamebyrået SMFB, bringer Lars med seg et perspektiv fra alle sider av bordet.
Ninni Høver
Head of Marketing Platform, Vipps MobilePay
Ninni har jobbet i Vipps siden 2018, både som produktsjef og produktområdeansvarlig. Hun har over 10 års erfaring innen produktutvikling, og tidligere innehatt produkt- og kommersielle roller i Schibsted. Ninni har forenkling og Vipps i blodet, og brenner for gode produkter som forenkler folks hverdag.