Fremtidens kundekommunikasjon – Slik endrer RCS Retail-bransjen
Workshop | LINK
mandag kl. 13:00 - 14:30
Språk: Norsk
I denne workshopen utforsker vi hvordan RCS (Rich Communication Services) revolusjonerer kundedialog i retail-sektoren. Du får innsikt i hvordan interaktive, visuelle meldinger skaper økt engasjement, forbedrer kundeopplevelsen og bidrar til høyere konverteringsrate. Vi viser hvordan RCS kan integreres i din kommunikasjonsstrategi for å styrke kundelojalitet og gi deg et reelt konkurransefortrinn i en stadig mer mobil og digital hverdag. Som en del av workshopen får du også se en live demo av hvordan RCS fungerer i praksis og hvilke konkrete muligheter det åpner for din bedrift.
Foredragsholdere
Jenny Frøland Steindal
Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility
Nicolai Henriksen Langholm
Sales Manager, LINK Mobility
Flere foredrag:
Effektiv, trygg og personlig – RCS for Bank, Finans, Forsikring & Medl.org.
Håvard Kvinnesland, Senior Løsningsarkitekt, Bas Kommunikasjon
Jenny Frøland Steindal, Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility
Stian Johansen, VP Innovation and Business Development, LINK Mobility
Les mer
