Fremtidens kundekommunikasjon – Slik endrer RCS Retail-bransjen

Workshop | LINK

mandag kl. 13:00 - 14:30

Språk: Norsk

I denne workshopen utforsker vi hvordan RCS (Rich Communication Services) revolusjonerer kundedialog i retail-sektoren. Du får innsikt i hvordan interaktive, visuelle meldinger skaper økt engasjement, forbedrer kundeopplevelsen og bidrar til høyere konverteringsrate. Vi viser hvordan RCS kan integreres i din kommunikasjonsstrategi for å styrke kundelojalitet og gi deg et reelt konkurransefortrinn i en stadig mer mobil og digital hverdag. Som en del av workshopen får du også se en live demo av hvordan RCS fungerer i praksis og hvilke konkrete muligheter det åpner for din bedrift.

Foredragsholdere

Jenny Frøland Steindal

Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility

Nicolai Henriksen Langholm

Sales Manager, LINK Mobility

Flere foredrag:

Effektiv, trygg og personlig – RCS for Bank, Finans, Forsikring & Medl.org.

Håvard Kvinnesland, Senior Løsningsarkitekt, Bas Kommunikasjon

Jenny Frøland Steindal, Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility

Stian Johansen, VP Innovation and Business Development, LINK Mobility

Les mer

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!