Fremtidens kundekommunikasjon – Slik endrer RCS Retail-bransjen

Workshop | LINK

mandag kl. 13:00 - 14:30

Språk: Norsk

I denne workshopen utforsker vi hvordan RCS (Rich Communication Services) revolusjonerer kundedialog i retail-sektoren. Du får innsikt i hvordan interaktive, visuelle meldinger skaper økt engasjement, forbedrer kundeopplevelsen og bidrar til høyere konverteringsrate. Vi viser hvordan RCS kan integreres i din kommunikasjonsstrategi for å styrke kundelojalitet og gi deg et reelt konkurransefortrinn i en stadig mer mobil og digital hverdag. Som en del av workshopen får du også se en live demo av hvordan RCS fungerer i praksis og hvilke konkrete muligheter det åpner for din bedrift.

Foredragsholdere

Jenny Frøland Steindal

Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility

Nicolai Henriksen Langholm

Sales Manager, LINK Mobility

Flere foredrag:

Effektiv, trygg og personlig – Løft kundeopplevelsen med RCS

Håvard Kvinnesland, Senior Løsningsarkitekt, Bas Kommunikasjon

Jenny Frøland Steindal, Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility

Stian Johansen, VP Innovation and Business Development, LINK Mobility

Les mer

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!