Expert Level
tirsdag kl. 09:20 - 10:00
Språk: Dansk
Finn ut hvordan Miinto, en av de største moteplattformene i Europa, skaper personaliserte kundeopplevelser på tvers av hele kundereisen i mer enn 10 markeder.
Miinto deler sine erfaringer om hvordan oppnå en god balanse mellom manuell og triggerbasert kommunikasjon, gir konkrete eksempler, og forteller om resultater og hva de har lært på reisen. Blant annet har Miinto økt omsetningen fra automatiske e-poster med mer enn 200 % og oppnådd effektive synergier mellom automatiserte og manuelle flows i kundekommunikasjonen.
Du vil få innblikk i hvordan Miinto sikrer at kundene ikke blir overveldet av irrelevante e-poster, og hvilke muligheter som finnes for å finjustere og personalisere kundeopplevelsen i motebransjen, hvor lojalitet er vanskelig å oppnå. Miinto vil også gi innblikk i hva som har gitt best resultater på bunnlinjen.
Miinto.no er en samling av mer enn 900 uavhengige motebutikker forent under Miinto-nettverket. Det store utvalget av kvinneklær, herreklær, sportstøy og tilbehør har gjort Miinto til Skandinavias største moteportal.
Head of CRM, Miinto
Jesper er en del av et team bestående av 13 markedsførere som har som hovedmål å reaktivere kundene gjennom CRM-innsats i 13 markeder.
Viktige resultater siden han begynte i Miinto i 2018: