Utnytt sjefens data og bli helten i ledelsen
CX & CRM
Tuesday 01:40 PM - 02:20 PM
Language: Norwegian
Kunder skal dyrkes både i eget CRM-system og som personlige kontakter på LinkedIn.
Evner vi å bruke begge flater parallelt får vi en kraft Salesforce ikke kan gi oss. Og CRM-sjefen kommer til bordet, og blir forstått og elsket av konsernledelsen.
- Hva skal du lære sjefen om hvordan hun kan øke sitt relevante faglige nettverk på LinkedIn kraftig?
- Hvordan løfter du omdømmet, synligheten og attraktiviteten til bedriften din via riktig lederengasjement på LinkedIn.
- Når sjefen er frelst: Hvordan utnytter du alle bedriftens kommunikasjonspunkter for å skape gode kundebaser og effektive kundereiser?
Speakers
Espen Grimmert
Leader CRM and MarTech, KLP
Espen elsker å motivere ledere til å kommunisere mer, bedre og med ekte følelser og engasjement. Han har solid bakgrunn som blant annet markedsdirektør i Aftenposten, markedssjef i NHO, strategidirektør i iProspect og som strategisk rådgiver.
Nå leder han en herlig gjeng innen CRM og MarTech i KLP hvor de tar store steg for å gjøre kommunikasjonen til 900.000 medlemmer mer relevant, aktuelt og handlingsutløsende.
Om KLP
KLP er kommune- og helse-Norges foretrukne pensjonsleverandør og ett av Norges største finansselskaper. Vi forvalter rundt 1.000 milliarder kroner, og de investerer vi slik at de bidrar til en raskere utvikling mot et bærekraftig samfunn
Thomas Horn
Leader CRM & Customer Loyalty, Carat
Thomas brenner for hvordan man kan bruke kundedata og innsikt for å skape forretningsverdi i en utfordrende markedsføringshverdag. Hvordan bedrifter skal kunne jobbe aktivt med differensiert håndtering av kunderelasjoner gjennom enkeltstående kampanjer og lojalitetsprogram.
Om Carat
Carat er Norges ledende medie- og markedsføringsbyrå. Carat er en del av den globale konsulent- og byrågruppen dentsu, som er et ledende fagmiljø innen moderne markedsføring. De har 300 spesialister i Norge og over 60 000 ansatte i 145 land.