Fra gresk til muntlig
Masters of Personalization
tirsdag kl. 14:30 - 15:10
Språk: Norsk
Må forsikring være helt gresk for folk flest? Kan et forsikringsselskap i det hele tatt ha en personlighet? Vil språket du bruker påvirke hva kundene føler for merkevaren din? Og hva i all verden er et stemmeleie?
Foredragsholdere
Jan-Frode Instefjord Christensen
Tekstforfatter, UX writer og konseptutvikler, Tryg Forsikring
Jan Frode jobber som tekstforfatter og konseptutvikler hos Tryg Forsikring. I sitt tidligere liv har han vært rørlegger, musiker, DJ og kreativ leder. Jan Frode er en mann som ikke kjent for å tenke A4.
Han har over 20 års erfaring innen reklame, kommunikasjon og merkevarebygging, og har jobbet mye med hvordan språket kan bidra til å skape bedre kundeopplevelser og tydelige merkevarer.
Erlend Yndestad
Senior markedskonsulent, Tryg Forsikring
Erlend jobber som CRM-Manager og Senior Markedskonsulent i Tryg. Han har også 10 års bakgrunn som freelance-journalist og har hatt ulike roller i Tryg de siste 20 årene. Erlend er forretningsutvikler og journalist av natur, og utfordrer både språk og prosesser. Han liker å gjøre det kompliserte enkelt for leseren, og hans motto når han skriver om forsikring er "ville mamma skjønt dette?". Erlend har bodd 8 år i Fargo.