Det handler bare om oppmerksomhet!
CX & CRM
tirsdag kl. 14:30 - 14:50
Språk: Norsk
Markedsførere over hele verden kappes om å lage digitale budskap som skal fange vår oppmerksomhet. Det kan virke som om mange har glemt at vi har flere sanser. Ved bruk av litt kreativitet, kan du ved hjelp av fysisk reklame oppnå en helt annen oppmerksomhet og samhandling med ditt publikum. Har du gjort jobben din på segmentering, står det fysiske budskapet sterkere enn noen gang. Vi viser deg eksempler på hvordan noen fremdeles utnytter «gamle DM teknikker», og oppnår resultater du bare kan drømme om digitalt.
Postkassa er fremdeles en viktig kanal. Fordi den er glemt av mange, blir oppmerksomheten enda høyere hos leseren. Det fysiske budskapet gir deg en unik mulighet til å påvirke alle sanser hos mottager. Til over halvparten av landets befolkning trenger du heller ingen aksept for å påvirke, selv om du ikke har et etablert kundeforhold.
Følg med, her kan det dukke opp fysisk påvirkning både før, under og etter foredraget!
Om Bas Kommunikasjon
Bas Kommunikasjon er en ekstremt glad gjeng på rundt 50 personer og vi er størst i Norge på personalisert og innsiktsbasert kommunikasjon. I tillegg gjør vi Dialogkonferansen en gang i året siden 1997. Og ja, vi gjør absolutt alt selv.
Foredragsholder
Martin Dokka
Prosjektleder grafisk produksjon, Bas Kommunikasjon
Martin vet hvordan man skaper respons og resultater i DM-kanalen som få andre. Han kjenner alle muligheter og begrensninger i denne unike kanalen, enten du behøver en sjokkselger til butikk, en tredimensjonal DM for å lansere en ny bilmodell, eller skape 100% åpningsrate.