100% relevant og ansvarlig
Keynote - Masters of Personalization
When: Tuesday kl. 14:10 -
14:50
Language: Norwegian
Du har kanskje hørt om V75, V65 og hesteløp? Dette er noen av spillene til Norsk Rikstoto – den eneste aktøren som får tilby hestespill i Norge. Som de fleste andre, er også Norsk Rikstoto opptatt av å kommunisere relevant med kundene sine. Men de må trå varsomt – spilltillatelsen fra norske myndigheter gir klare føringer for hvilket nivå og budskap de kan ha på sin markedsføring. Norsk Rikstoto har 100% kontroll over kundedataene sine, kommunikasjonen og effekten kommunikasjonen har på kundene. De kaller det helhetlig kundekommunikasjon.
Hvordan personaliserer Rikstoto kundedialogen basert på å samle kundedata, transaksjonsdata, kommunikasjons- og responshistorikk fra alle kanaler?
Hvordan får Rikstoto mer effekt ut av markedsføringsbudsjettet ved å la være å (over-) kommunisere til de som ikke trenger å bli kommunisert til, på tvers av eide og betalte kanaler?
Positive og negative erfaringer fra reisen mot ekte personalisering
Speaker
