Back to program

100% relevant og ansvarlig

Keynote - Masters of Personalization

When: Tuesday kl. 14:10 - 14:50
Language: Norwegian

Du har kanskje hørt om V75, V65 og hesteløp? Dette er noen av spillene til Norsk Rikstoto – den eneste aktøren som får tilby hestespill i Norge. Som de fleste andre, er også Norsk Rikstoto opptatt av å kommunisere relevant med kundene sine. Men de må trå varsomt – spilltillatelsen fra norske myndigheter gir klare føringer for hvilket nivå og budskap de kan ha på sin markedsføring. Norsk Rikstoto har 100% kontroll over kundedataene sine, kommunikasjonen og effekten kommunikasjonen har på kundene. De kaller det helhetlig kundekommunikasjon.

  • Hvordan personaliserer Rikstoto kundedialogen basert på å samle kundedata, transaksjonsdata, kommunikasjons- og responshistorikk fra alle kanaler?

  • Hvordan får Rikstoto mer effekt ut av markedsføringsbudsjettet ved å la være å (over-) kommunisere til de som ikke trenger å bli kommunisert til, på tvers av eide og betalte kanaler?

  • Positive og negative erfaringer fra reisen mot ekte personalisering

Speaker

Morten B. W. Tønnessen

Leder Marketing og digitale kanaler, Norsk Rikstoto

More information