Keynote
Monday 07:00 PM - 07:30 PM
Language: Norwegian
Arild zoomer verden litt ut i sitt åpningsforedrag og ser på perspektivene i bransjen vår; hva er de viktigste trendene i 2024, og hva er blindveier? I en verden hvor kanaler, flater, løsninger og prosesser kontinuerlig blir mer kompleks, hva må vi ha mer fokus på – og mindre? Markedsbudsjettet ditt er begrenset og det stilles andre krav til deg og markedsavdelingen. Verden er full av selvutnevnte guruer og eksperter som sier de forvalter sannheten.
Arild gjør det han kan best: skjærer igjennom støyen.
CEO, Bas Kommunikasjon
Arild startet Bas Kommunikasjons forløper i 1992, og Dialogkonferansen i 1997. Konferansen har med årene blitt ledende i Skandinavia, og er den viktigste møteplassen for deg med ambisjoner innen digital markedsføring, CRM og CX. Konferansen har alltid blitt arrangert av Bas Kommunikasjon – ene og alene.
Mange mener vi er det viktigste selskapet i bransjen også. Vi er i alle fall det største.
Vi i Bas Kommunikasjon skal redde verden fra irrelevant kommunikasjon og gir oss ikke før alt blir relevant, personlig - og utløse en ønsket handling.
Med hjertet i responsutløsende design, best of breed teknologi og analytiske plug and play moduler løser Bas Kommunukasjon alle behov innen personaliserte kundereiser og markedsføring. Og litt tradisjonell CRM. Tror du meg ikke? Kom innom det fine huset vårt på Youngstorget 3 og se selv!
KEYNOTE
Regional Vice President Continental Europe, Microsoft Advertising, Microsoft
KEYNOTE
Performance Marketing Lead (EMEA), Uber
KEYNOTE
Entertainer, artist, og sivilingeniør, Slam Dunk
KEYNOTE
Regional Head of Customer Insights & Engagement, H&M East Europe
KEYNOTE
Regional Vice President Continental Europe, Microsoft Advertising, Microsoft
KEYNOTE
Performance Marketing Lead (EMEA), Uber
KEYNOTE
Entertainer, artist, og sivilingeniør, Slam Dunk
KEYNOTE
Regional Head of Customer Insights & Engagement, H&M East Europe