Hvordan ice jobber med kundereiser, personalisering, churnprediksjon og drivere
Keynote - Masters of Personalization
When: Tuesday kl. 12:30 -
13:10
Language: Norwegian
TRO, HÅP OG kJÆRLIGHET
Hva skal til for at kundene elsker produktet vårt, hvorfor er teknologi viktig og hvordan jobber vi i ice med kundereiser, personalisering, churnprediksjon og drivere
I ice jobber vi daglig med å levere på våre OKRs gjennom smarte og kundevennlige løsninger. Med god hjelp fra et velstrukturert innsikt-og analyserigg klarer vi å navigere mellom gamle og nye løsninger på en akseptabel måte. Vi bruker det vi har, og samtidig bygger vi løsninger for fremtidens kundebehov. Telecom er en bransje som må tørre å tenke nytt, og i ice er vi blitt flinke til å utfordre gammelt tankesett med utgangspunkt i folka våre, kompetanse og teknologi.
Hvordan jobber vi i ice med NPS som vårt viktige CX verktøy for å forbedre kundeopplevelsen og gi input til personaliserte kundeopplevelser
Hvordan og hvorfor startet vi i det små med MVP for personalisering, bare for å lære, teste og justere
Hvordan strukturere læring og ressurser for å ta steget fullt ut med mål om å etablere de beste kundeopplevelsene, gi kundene tid og rom til å elske oss!
Speaker
