Bruk av AI og teknologi i markedsføring – hva kan du faktisk få til i dag?
Masterclass
When: Monday kl. 09:00 -
11:30
Language: Norwegian
dentsu er blant de første i Norge som har testet den nye Microsoft Copilot, og i Masterclassen vil vi vise masse praktiske eksempler på hvordan denne AI-assistenten kan brukes. I tillegg vil vi også presentere betaproduktene til Adobe og Google Workspace, og hvordan dette kommer til å revolusjonere din hverdag.
I dagens verden kan generativ AI analysere enorme mengder data for å skape personlige opplevelser, forenkle arbeidshverdagen og utvikle nytt innhold. Identifisering av riktige målgrupper og justering av markedsføringsstrategier er også viktige områder hvor AI allerede blir mye brukt. Men det er fortsatt mye som gjenstår å utforske. Hva kan vi forvente av konkrete resultater på kort sikt?
Om denne Masterclass
I Masterclassen vil deltakerne lære de raskeste og mest konkrete mulighetene for bruk av denne nye typen teknologi i markedsføring, men også i den praktiske arbeidshverdagen.
Vi vil diskutere forskjellige temaer, inkludert hvordan man aktivt kan bruke disse tjenester for å kickstarte kreative prosesser når det kommer til tekst og bilde.
For å oppnå dette er det viktig å kunne lage gode prompter. Vi gir deg tips til hvordan du bør prompte og hvilke prompts du bør bruke for å komme raskere frem til det du ønsker å skape.
For å aktivere førstepartsdata som en del av AI-tilnærmingen, er det viktig å ha en solid datastrategi på plass. Førstepartsdata kan inkludere informasjon om kundeadferd, preferanser, demografi og interaksjoner.
I Masterclassen vil dere blant annet:
- Microsoft Copilot i praktisk bruk
- Praktiske eksempler på AI i Google Workspace
- Praktiske eksempler på bruk AI i Adobe Photoshop m.fl.
- Bli god på prompter i de vanligste AI-verktøyene på nett
- Lære om bruk av AI i annonsetesting og salgsmodellering
- Tanker rundt sikker og trygg bruk av AI
- AI og førstepartsdata
Speaker


