Maria Rosén

Markedssjef, Destination Järvsö, Sweden

Maria Rosén -  DK2018

Järvsö - hvordan place branding, lojalitet og turisme jobber sammen for å nå målet om et voksende samfunn

Mange svensker anser det som en standard å bo i byen, og flere småbyer på landsbygda har store vanskeligheter med å vokse og overleve langsiktig. I Järvsö, som er en liten by midt i Sverige, har vi en bærekraftig strategi - vårt oppdrag er å få folk til å føle seg bedre, og målet vårt er å vokse på en bærekraftig måte. Hør historien om hvordan vi gjør dette mulig gjennom vår lojalitets- og place branding-strategi.

Maria Rosén har bred erfaring innen markedsføring og lojalitet og har jobbet med flere store merkevarer i Sverige, inkludert SAS Eurobonus og SF Bio. Hennes arbeid har blitt tildelt den prestisjetunge gullprisen i Guldnyckeln-kategorien "Best Loyalty Program" i Sverige, og siden 2016 har Maria vært markedsføringsleder for Järvsö. Hennes oppgave er å øke bevisstheten og lojaliteten til Järvsö.

Destination Järvsö AB er en gruppe sterke merkevarer og entreprenører over hele Hälsingland. Vår felles oppgave er å få folk til å føle seg bedre ved å oppdage det fantastiske spekteret av varierte opplevelser gjennom alle sesongene, innen områdene sport, kultur, musikk og mat.

Hvor: Room 3

Når:Tirsdag 08:30-09:15

Språk:Svensk

Track:Marketing