Arne Eggen

Marketing and Advertising Consultant, Try Reklamebyrå

Arne Eggen  -  DK2018

Det er ikke bare bare å være ung - case: DNB

DNB har siden lanseringen av boken Skikk & Bank i 2011, hvor unge kunne lese og lære om alt fra annuitetslån til flekkfjerning, vist at de forstår seg på de unge og hvilke utfordringer de står overfor. Sett at det ikke er bare bare å være ung – og gitt dem praktiske og lekne tips om hvordan de kan overleve som unge. Dessuten har DNB utviklet spesialtilpassede produkter og tjenester som svarer direkte på deres behov.

På disse seks årene har mediebildet endret seg dramatisk. For å imøtekomme dette har DNB utviklet digitale multikanal kommunikasjonsløp for å nå og oppnå tilsvarende engasjement blant de unge. Dette handler ikke bare om hvor eller hvordan DNB får deres oppmerksomhet – men hele økosystemet fra oppmerksomhet, engasjement til vist interesse, konvertering og kjøp på en av bankens digitale plattformer.

Hvor: Room 3

Når:Tirsdag 12:30-13:15

Språk:Norsk

Track:Marketing