Til programmet

DNBs «hemmelige» reklameformel

The Future

Når: Mandag kl. 14:30 - 14:50
Språk: Norsk

-24/7 + 360 +3Q * (50-25-25) + 70/30 > 3 = x

Hvis formelen over ikke sier deg stort, bør du komme på foredraget til Aina på Dialogkonferansen. Dette er nemlig den «hemmelige» formelen som illustrerer hvordan DNB har jobbet med markedsføring siden lanseringen av Vipps i 2015. Fra å jobbe med markedsplaner med lang horisont, skal DNB nå være «på» hele tiden, og kunne snu seg helt rundt på ned mot 48 timer. Resten av teorien bak DNBs suksessformel får du høre på Dialogkonferansen, men vi kan allerede røpe at økt fokus på innovasjon spiller en viktig rolle.

Foredragsholder

Bilde av Aina Lemoen Lunde

Aina Lemoen Lunde

Merkevare- og Markedsdirektør

Mer informasjon