Til programmet

Slik jobber Coop med innsiktsbasert og datadrevet 1-1 dialog

Best of Loyalty

Når: Tirsdag kl. 12:20 - 13:00
Språk: Norsk

Bli med på innsiden av Norges største lojalitetsprogram. Se hvordan Coop tar reisen fra analog massemarkedsføring til relevant 1-1 dialog i digitale kanaler - og tanker om veien videre.

Coops 1,7 millioner medeiere er også med i lojalitetsprogrammet som gir medlemsnytte utover kjedenes tilbud av dagligvare og bygg. Registrering av kjøpene gir Coop viktig innsikt til å utvikle bl.a. kjeder, sortiment og egne merkevarer.

Få inspirasjon fra Coops strategiske prioriteringer og taktiske jobbing for å sette "Kunden først" når "Relevans trumfer alt" og få innblikk i våre tanker om mulighetsrommet for videreutvikling.

Foredragsholder

Jon Fornes

Ass. Markedsdirektør

Mer informasjon

Rune Hadland

Markedssjef Medlem

Mer informasjon