Miriam Gade Nicolaisen

Teamleder, Netlife Dialog

Miriam Gade Nicolaisen -  DK2018

Analytisk drevet kommunikasjon - steg for steg

Hvordan styrken i nyskapende, analytisk drevet og personalisert kommunikasjon gir deg mer lojale og lønnsomme kunder - uten å øke markedsbudsjettet.

Har du skjønt at algoritmestyrt og analytisk drevet kommunikasjon er en mye mer intelligent måte å kommunisere med dine kunder på? Som samtidig gjør kommunikasjonen mye mer relevant - for kunden? Den smarteste måten å gjøre dialogen personalisert, på kundens premisser. Bli med på denne workshopen for en steg for steg tilnærming du selv kan begynne jobbe med. Hva er det egentlig viktig å ha fokus på for å lykkes? Vi går gjennom rammeverket og metodikken til Netlife Dialog slik at du kan ta med deg noe konkret tilbake krydret med flere konkrete case og eksempler

Miriam Gade Nicolaisen er Strategisk Rådgiver og Teamleder i Netlife Dialog og har lang fartstid innen CRM og digital kommunikasjon. Hun har jobbet i blant annet DNB hvor hun som CRM ansvarlig var med på oppstarten av det analytiske arbeidet innen 1:1 kommunikasjon. Miriam har også vært leder for CRM og kundeservice i Aller Media i 4 år. De siste 4 årene har hun vært rådgiver for flere av de største kundene hos Netlife Dialog, samt leder et av våre tverrfaglige kundeteam.

Therese Ugland jobber som Rådgiver og Kundeansvarlig i Netlife Dialog og har siste året vært ansvarlig for nyskapende og analytisk drevet kommunikasjon med en av våre kunder. Hun har jobbet i Netlife i 3 år. Før det jobbet hun i CRM avdelingen i Gjensidige. Jobber til daglig med kundene våre for å forstå og kartlegge utfordringer - foreslår så de relevante tjenester og produkter som kan hjelpe kunden til å bli enda mere kundeorientert enn de er i dag.

Hvor: Room 5

Når:Tirsdag 11:30-13:30

Språk:Norsk

Track:Workshop

Snakker sammen med:Therese Ugland