Tilbake

Magne N. Hertzenberg

Vinmonopolet

Magne har ansvaret for å utvikle kundeopplevelsen i Vinmonopolet, og er leder for selskapets netthandel, kundesenter og utvikling av kundemøtet i butikk. Han har erfaring fra grensesnittet mellom marked, forretningsutvikling, salg og digitalisering, gjennom tidligere roller som bla. markedsdirektør i Posten Norge og leder for e-handel og digitalutvikling i Felleskjøpet. Magne brenner for kundeperspektivet og trigges av å jobbe med kundeorientering av selskaper - ende til ende.

Om Vinmonopolet

Vinmonopolet er et sektorpolitisk særlovselskap, regulert i vinmonopolloven. Rammene for selskapets drift reguleres også av alkoholloven og alkoholforskriften. Statens mål som eier er å sikre at omsetning av alkoholholdig drikk over 4,7 volumprosent alkohol skjer i kontrollerte former slik at skadevirkningene av alkohol for den enkelte og for samfunnet begrenses. Helse- og omsorgsdepartementet praktiserer skriftlig eierstyring gjennom et årlig oppdragsbrev. Vinmonopolet har 344 butikker over hele landet.

Presentations

Ønsket ansvarlig

More information