Tilbake
Mads Rikter-Svendsen

Mads Rikter-Svendsen

Wavemaker

Mads Rikter-Svendsen, Strategidirektør i Wavemaker. Han er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen BI, og har 25 års erfaring fra ulike operative stillinger i både mediebyrå, mediehus- og hos annonsører.

Om Wavemaker

Wavemaker er et av verdens største medie, content og techbyråer, og tilhører WPP-familien. WM Momentum er Wavemakers tilnærming til å forstå kjøpsreisen. WM Momentum er unik i sin skala, og man har innhentet data fra nesten 1 million personer i 41 markeder og 169 kategorier. Det gir uovertruffen forståelse av hvordan og hvorfor folk kjøper forskjellige produkter og tjenester over hele verden. De fleste datakilder om forbrukeradferd, merkevareposisjoner, og kanalvalg er ikke koblet sammen. WM Momentum gjør dette, og viser forholdet mellom hva folk tror, hva de gjør og kontaktpunkter. Den viser betydningen av en riktig balanse mellom branding- og performanceaktiviteter. Du får smakebiter på resultater og læring fra ulike Momentum studier i både Norge, Norden og globalt.

Presentations

Usikre tider – hva bør vi som markedsførere gjøre nå?

More information