Strawberry Universe – the next level of hospitality?
Best Loyalty Programs in Europe
When: Tuesday kl. 15:00 -
15:40
Language: Norwegian
Nordic Choice Hotels blir til Strawberry. Håvard Hovdahl forteller om den største endringen i selskapets historie og om hvordan lojalitetsprogrammet og medlemskontakten har bidratt til å ta selskapet gjennom dets mørkeste epoke. Få med deg de spennende planene for hvordan de har tenkt å angripe fremtiden ved å sette medlemmene i førersetet.
De siste 25 årene har Nordic Choice Hotels etablert seg som en av de største og mest innovative aktørene i den nordiske reiselivsindustrien. Sammen med sine fantastiske ansatte har de utviklet den beste (ifølge bransjen selv) og mest varierte hotellkjeden i Norden, med hotellopplevelser som strekker seg fra lavpriskjeder til luksushoteller. I Mai 2023 rebrandes det vi kjenner som Nordic Choice Hotels til Strawberry, og markerer med det en ny æra for selskapet.
For å utvikle selskapet videre skal de bredde både produkter og tjenester og utvide antall partnere og fordeler i lojalitetsprogrammet. Målet er å skape et økosystem med egne hotell, restauranter, barer, gym og spa - samt tilby bra opplevelser gjennom eksterne partnere som skal gjøre Strawberry størst på opplevelser i Norden. For det er nettopp det Strawberry skal bli. - Et univers av opplevelser for gjester og medlemmer.
Speaker

