Back to program
Slik fikk vi 80 % åpningsrate
Best of Loyalty
When: Tuesday kl. 12:50 -
13:30
Language: Norwegian
Slik fikk vi 80 % åpningsrate og 80.000 klikk på nyhetsbrev til 120.125 kunder;
Sparebanken Vest sine kunder vil ha e-post fra Anne-Grete, ikke fra Sparebanken Vest. De vil ha e-posten på nynorsk om de bor i Sogndal og de vil ha et superrelevant budskap. Klarer banken alt på en gang vil 2 av 3 kunder klikke seg videre til spv.no når de sender ut et nyhetsbrev til mer enn 100.000 kunder. Hør hvordan banken:
- Får 130 rådgivere til å elske CRM og målrettet digital kommunikasjon.
- Lager koordinert informasjon via mail, egne annonseflater og ekstern annonsering.
- Sier nei, nei og nei til alle som vil sende nyhetsbrev som ikke vil begeistre kundene
- Sørger for at merkevaren og bankens seks signaturopplevelser er godt representert også i mail-kommunikasjon.
Speaker

