Tilbake

Slik fikk vi 80 % åpningsrate og 80.000 klikk på nyhetsbrev til 120.125 kunder

Best of Loyalty

When: Tirsdag kl. 14:50 - 15:30
Language: Norsk

Sparebanken Vest sine kunder vil ha e-post fra Anne-Grete, ikke fra Sparebanken Vest. De vil ha e-posten på nynorsk om de bor i Sogndal og de vil ha et superrelevant budskap. Klarer banken alt på en gang vil 2 av 3 kunder klikke seg videre til spv.no når de sender ut et nyhetsbrev til mer enn 100.000 kunder. Hør hvordan banken:

  • Får 130 rådgivere til å elske CRM og målrettet digital kommunikasjon.
  • Lager koordinert informasjon via mail, egne annonseflater og ekstern annonsering.
  • Sier nei, nei og nei til alle som vil sende nyhetsbrev som ikke vil begeistre kundene
  • Sørger for at merkevaren og bankens seks signaturopplevelser er godt representert også i mail-kommunikasjon.

Speaker

Espen Grimmert

Espen Grimmert

Leder Digitalt Salg

More information
Lise Teigland Johansen

Lise Teigland Johansen

Fagansvarlig CRM

More information