Back to program

Skandinavias beste omnichannel lojalitetsprogram

Best of Loyalty

When: Tuesday kl. 11:00 - 11:40
Language: Danish

Club Matas har vunnet flere priser enn noe annet lojalitetsprogram. På Danish Digital Award 2022 vant de gull i kategoriene "Marketing Automation" og "Commerce", og sølv i kategorien "Customer Experience". Kommentar fra juryen:

"Matas og Club Matas Plus viser hvordan omnikanal skal gjøres. Intelligent bruk av kundedata i alle kontaktpunkter sikrer kundene relevante råd og en sammenhengende kundeopplevelse. Dette gjør det enkelt å handle mer hos Matas – og det kan sees på de imponerende resultatene til årets vinner."

Vi er så heldige å få Club Matas på scenen på Dialogkonferansen! Dette skal de snakke om:

  • Forstå hva som ligger bak en friksjonsfri digital kundereise.
  • Personalisert omnichannel marketing har økt omsetningen i Club Matas med 60%
  • Hvordan en abonnementsmodell øker CLV – Customer Lifecycle Value

Med 1,7 millioner medlemmer er Club Matas Danmarks største lojalitetsprogram for kvinner. Omsetningen fra matas.dk og app’en steg siste år til 10,3% mot 3,7% året før. Dessuten steg omsetningen i Club Matas-regi ”merkbart” og utgjør nå over 30% av den digitale omsetningen.

Speaker

Stefan Kirkedal

Head of Customer Insights, Loyalty and Matas Media, Matas A/S

More information