Back to program
Hvorfor gir en giver?
For the Greater Good
When: Tuesday kl. 13:20 -
14:00
Language: program.events.language.undefined
Vi ber om penger, hver måned. Hva får giver tilbake? Skattefradrag? God samvittighet? Gode historier? Faddere har ulike grunner for å gi, og de har ulike forventninger til hvilken kommunikasjon de skal motta. Med denne innsikten har vi bygget en segmenteringsmodell som tar utgangspunkt i grad av relasjon til Plan, og som brukes som grunnlag for utviklingen av 1:1 kommunikasjonen. Men uansett segment, så står historiefortellingen sentralt i all kommunikasjon.
I dette foredraget får du innsikt i Plans segmenteringsmodell, og hvordan vi bruker historiefortelling til å bevare givere over tid.
- Hvordan tenke segmentering når mersalg ikke nødvendigvis er målet?
- Er oppmerksomhet og click-trough rate alltid det viktigste?
- Hvorfor kan kommersielle virksomheter lære noe av bistandsbransjen?
Speaker
