Back to program

Hva kan Fantasy Premier League lære oss for å gi bedre effektmåling

The Future

When: Tuesday kl. 10:10 - 10:30
Language: Norwegian

Vi beveger oss inn i en tid der måling av markedsføring blir stadig vanskeligere. De internasjonale plattformene som Facebook, Snapchat og Google rapporterer gjerne alle at salget kom fra dem fordi du ble eksponert for en annonse der. Selv om vi som bransje er dyktige markedsførere så klarer vi neppe å selge det samme produktet tre ganger til samme person. Samtidig blir norske medier gjerne underkreditert. Vi som bransje trenger objektive svar for å gjøre bedre valg!

Inge og Kine fra RED dentsu X har gjennomført et analyseprosjekt og vil her presentere en rekke spennende funn som viser det egentlige salget hver mediekanal bidrar med, og hvorfor dette er den mest korrekte måten å jobbe med effektmåling i årene fremover.

Speaker

Inge Kjeilen

Innovation Director, REDdentsuX

More information

Kine Wølneberg

Client Lead, REDdentsuX

More information